Forum je zaključanOdgovori Stranica: 1/1.   [ 2 post(ov)a ]
Autor/ica Poruka
 Naslov: krvarenje i kontracepcijske pilule
PostPostano: 03 kol 2010, 09:45 
Jr. Member

Pridružen/a: 14 srp 2010, 23:09
Postovi: 4
Poštovani..
Ovo mi je prvi mjesec da koristim kontracepcijske pilule Yaz,uzimala sam ih redovito svaki dan i na vrijeme i nakon prestanka mjesecnice,nakon tjedan dana su počela krvarenja koja nisu bila baš obilna,ali su se događala svaki dan. Ostale su mi još 3 svijetloružičaste tablete,a mene boli trbuh i obilno krvarim ko da sam vec dobila mjesećnicu... što bi moglo bi uzrok tome i dali je moguće da sam već dobila mjesećnicu?

Hvala!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: krvarenje i kontracepcijske pilule
PostPostano: 03 kol 2010, 15:47 
Moderator

Pridružen/a: 14 vel 2008, 11:01
Postovi: 1346
Poštovana,
Kako ste tek počelio sa uzimanjem kontraceptiva, potrebno je odreženo vrijeme (barem 3 mjeseca) da se Vaš organizam navikne na ovaj način regulacije. Za sada nastavite sa uzimanjem ovih pilula.
Ukoliko se krvarenja nastave javite se svom liječniku glede eventualne promjene kontraceptiva.

_________________
dr. Damir Kovačević, spec. ginekologije i porodništva


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Forum je zaključanOdgovori Stranica: 1/1.   [ 2 post(ov)a ]


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 2 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Baner Baner Baner Baner Baner Baner Baner


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

HR (CRO) by hecos