Započni novu temuOdgovori Stranica: 1/1.   [ 2 post(ov)a ]
Autor/ica Poruka
 Naslov: pilule za dan poslije
PostPostano: 15 vel 2006, 21:06 
Jr. Member

Pridružen/a: 15 vel 2006, 20:49
Postovi: 5
nedavno sam imala svoj prvi spolni odnos. kao zaštitu smo koristili kondom. tijekom odnosa je spao. moj partner nije ispustio sjeme u mene, odnosno nije uopće svršio. ali za svaki slučaj sam otišla po pilule za dan poslije, odmah nakon odnosa. budući da nemam vlastitog ginekologa, a i bila je subota navečer, otišla sam na hitnu kako bi mi propisali tablete. u ljekarni nije bilo tih, pa sam kupila stediril-d. objasnili su mi da su to normalne kontracepcijske pilule koje se inače piju svaki dan, ali se i koriste kao zamjena za one za dan poslije budući da ih u hrvatskoj nema. popila sam 6 tableta-po dvije svakih 12 sati. imala sam mučnine tijekom uzimanja tretmana. mogu li te pilule ostaviti ikakve posljedice na mom organizmu? u strahu sam da ne ostanem trudna. zadnja mjesečnica mi je bila 19.01., kasnila je dva tjedna. a odnos je bio 11.02. i inače sumi mjesečnice neredovite-ciklus mi nije uravnotežen. kako mogu biti sigurna da je sve u redu, po prvoj mjesečnici, ili tek onoj slijedećoj? ??? unaprijed hvala.

p.s. u međuvremenu, točnije 17.02. sam dobila mjesečnicu. mogu li sada biti sigurna da nisam ostala trudna ili je ova mjesečnica samo posljedica pilula?

još jednom, hvala!

[Ispravljano od: uplašena21 dana 18-02-2006 u 12:25 GMT]


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: pilule za dan poslije
PostPostano: 20 vel 2006, 09:55 
Moderator

Pridružen/a: 28 sij 2002, 09:25
Postovi: 2472
Stediril D kojeg ste uzeli je preparat koji se doista najuobičajenije propisuje kao \"kontracepcija jutro poslije\". Dovoljno je uzeti 2 puta po dvije tablete u razmaku od 12 sati (to što ste uzeli 3x2 nije problem). Mučninu koju ste imali je uobičajena nuspojava i traje samo nekoliko sati. Tablete neće ostaviti nikakve trajne poslijedice . Ne znam kada ste tablete uzeli no 2-3 dana nakon zadnje popijene tablete bi trebalo uslijediti krvarenje poput menstruacije. To nije menstruacija, ali bi tako trebalo izgledati. Kada to krvarenje uslijedi smatrajte strah od trudnoće nepotrebnim. Moguće je međutim, da ovo krvarenje i izostane. Ukoliko krvarenje uslijedi tek u vrijeme Vaše očekivane menstruacije to također znači da je sve u redu. Tek ukoliko se krvarenje ne bi dogodilo niti u vrijeme očekivane menstruacije tada potražite savjet ginekologa.

_________________
dr. Darko Husar


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temuOdgovori Stranica: 1/1.   [ 2 post(ov)a ]


Online

Trenutno korisnika/ca: Google [Bot] i 4 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Baner Baner Baner Baner Baner Baner Baner


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

HR (CRO) by hecos